Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

Γενικός Δείκτης - Nov 28th - Close.

Αυτό το σημερινό κερί του Γενικού Δείκτη έχει τα χαρακτηριστικά , που πληρούν μια εκκίνηση ενός μεσοπρόθεσμου καθοδικού κύμματος.

Διάσπαση ανοδικού καναλιού - Χάσμα διαφυγής απο το κανάλι - Μαύρο marobozu candle-κλείσιμο στα χαμηλά-αυξημένους όγκους.

Απο την άλλη ο Ftse έκανε τιμές και κάτω απο 2305 και με αυτό έδειξε πως διορθώνει πλέον το κύμα απο 2120-2404.

Το 2295 και 2262 είναι τα πρώτα retrc's αυτού.

To άνοιγμα σόρτ θέσης στον ftse αποδείχτηκε εκ των πραγμάτων σώφρων κίνηση και ενδεδειγμένη όχι μόνο σαν κερδοσκοπική αλλά και σαν αντιστάθμισμα.

Η Θέση είναι ακόμα ζωντανή και με κάθε νέο χαμηλό αναπροσαρμόζεται το κυλιόμενο stop-profit , το οποίο μετά το κλείσιμο κατέβηκε στο 2320.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σε αυτές τις τιμές 2320 θα μας βγάλει έξω απο τη θέση σόρτ απο το 2400.

Απο την άλλη τιμές πάνω απο 2320 όπως είναι τώρα , μπορεί να σημάνουν και αντιστροφή και αυτό θα το δούμε την ώρα που θα γίνει , αν γίνει.

Επανερχόμενος λίγο και στα όσα περιγράφηκαν για τον Γενικό Δείκτη στην αρχή , να προσθέσω και ενα τελευταίο.

Σε όλα αυτά τα προκαταρκτικά χείριστα χαρακτηριστικά ο Γενικός Δείκτης μπορεί μόνο να αντιτάξει μια σύντομη υπερπώληση.

Αυτό σημαίνει πως έχει μερικά περιθώρια να αντιστρέψει την κακή εικόνα με το αυριανό του κερί.

Αν φακκελώσει με ενα λευκό κερί το σημερινό μαύρο και διατηρήσει το κλείσιμό του πανω απο 4180.

Διαφορετικά θα έχει αντίσταση το 4180 και στόχο πλέον την περιοχή 4070 και 4050.

Διάγραμμα Γενικού Δείκτη Daily
http://img294.imageshack.us/img294/181/untitledlh1.png

1 σχόλιο:

Γατος_με_απαλες_πατουσες είπε...

Δημητριε συμφωνω στους αριθμους που δινεις ακριβως,σημασια ποια εχει ο τροπος της νεας κορυφωσης ... την προηγουμενη φορα ειχαμε 3 διαδοχικες κορυφωσεις,τωρα θα εχουμε παρομοια αλλα οχι ιδια σκηνικα... εξακολουθουν να ισχυουν οι αριθμοι πουχα αναφερει σε προσωπικο επιπεδο για τα πιθανα ανωτερα σημεια του φτσε ... Η φουρκετα δουλεψε αψογα , τα σηματα πωλησης ηταν επιβεβαιωμενα απο την 22 νοε, οι εγκλωβισμοι επισης το αυτο, γενικως ολα ειναι υπο ελεγχο μεχρις εγκαταλειψεως του σκαφους .

αβε :-)