Κυριακή, Μαρτίου 18, 2007

Ftse-20 Analysis with Daily Chart-TIME & PRICE


είναι ενα ημερήσιο διάγραμμα του
εικοσάρη απο προσωπική μου εργασία.Το μοιράζομαι με τους
φίλους μου στο blog και στο internet
γενικώς.Μπορείτε να πατήσετε
πάνω στο διάγραμμα για να μεγα-
λώσει και να το μελετήσετε.
Είναι βασισμένο σε δικές μου θεωρίες
και εκτιμήσεις ,ίσως λίγο επηρεασμέ-
νες απο διεθνή σχετική βιβλιο-
γραφία,αλλά βασικά είναι παρμένο
απο τις προσωπικές μου σκέψεις
και απο την προσωπική μου και
πολύχρονη επαφη με τα διαγράμ-
ματα.'Ολο αυτό το διάστημα προσπαθώ να παντρέψω πάνω στο διάγραμμα την συμμετρία , που υπάρχει παντού στην φύση και σε ό,τι αφορά αναπτύξεις βάσει μεγεθών αλλά και χρόνου.
Μπορειτε να παρατηρήσετε παρόμοιες εκτιμήσεις στην κίνηση του Δείκτη Ftse-20 απο την κορυφή 2616 και εντεύθεν.
Θα ήταν πολύ κουραστικό να αναπτύξω όλο αυτό το σχέδιο με λόγια εδώ.
Μπορούμε να το κρατήσουμε υπόδειγμα και να το συζητήσουμε σε προσεχείς συναντήσεις με θέματα Τεχνικής Ανάλυσης.
Το blog στο επόμενο διάστημα ενδέχεται να αποτελέσει κομμάτι δυναμικής και φιλόδοξης εμφάνισης στο χώρο της Τεχνικής Ανάλυσης.
Θα σας ενημερώσω έγκαιρα , αν τελικά ευοδωθεί.
Καλή εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: